loading...
دانلود کارتون
Behnam بازدید : 3203 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

WWW.DOWNTOONS.IR

کارتون ای کیو سان که روایت حال یک پسر باهوش است که هر وقت مشکلی پیش می آید ایکیوسان به فکر فرو رفته تمرکز می کند و یک را حل عالی برای آن مشکل پیدا می کند .  دیدن این کارتون برای کودکان بسیار   مفید و جذاب خواهد بود و برای بزگسالان یاد آور خاطرات کودکی .

دانلود کارتون قدیمی و بسیار زیبای ایکیوسان بصورت دوبله و با کیفیت خوب،برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید

Behnam بازدید : 5070 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

تابالوگا یا اژدهای سبز رنگ، یک شخصیت کارتونی است که در سرزمین خیالی گرینلند (سرزمین سبز) زندگی می‌کند او هفت سال اژدهایی سن دارد.(هر سال برابر با ۱۰۰ سال انسانی) تابالوگا توسط خواننده ی راک آلمانی پیتر مافی، شاعر کودکان رولف زوکوسکی و یک نویسنده به نام گرگور روتساک ساخته شد و طراح آن هلمه هاینه بود.در برنامه تلویزیونی تابالوگا، دوست خرگوش اش هپی و دشمن آدم برفی او آرکتوس دیگر نقش‌های شناخته شده این کارتون هستند.

دانلود در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 2184 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 WWW.DOWNTOONS.IR

گوسفند ناقلا با نام اصلی شاونِ گوسفند (به انگلیسی: Shaun the Sheep)‏ یک سری تلویزیونی مخصوص کودکان محصول بریتانیا است. این سری توسط آردمن انیمیشن ساخته شده و اولین بار در بریتانیا در مارس ۲۰۰۷ از شبکهٔ CBBC پخش شده است.

Behnam بازدید : 3401 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 downtoons.ir

ختری به نام نل یا سرگردانی‌های دختری به نام، نل یک مجموعه انیمه ۲۶ قسمتی ژاپنی است که توسط Dax International و بر اساس رمان مغازه عتیقه‌فروشی یا(فروشگاه قدیمی شگفت انگیز) که توسط چارلز دیکنز نوشته شده ساخته شده‌است. پخش آن از ۲۵ اکتبر ۱۹۷۹ در ژاپن آغاز شده و در ۱ می‌۱۹۸۰ پایان یافته‌است. این انیمیشن در ایران با عنوان دختری به نام نل از شبکه دوم سیما نمایش داده شد.

برای دانلود این کارتون به ادامه مطلب مراجعه کنید

Behnam بازدید : 3835 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

downtoons.ir

چوبین شخصیت اصلی این مجموعه انیمه یک موجود فضایی عجیب و کوچک با دست و پایی کوتاه و چشمانی بزرگ است. دشمن او هیولایی خبیث و غول آسا به نام برونکا است که سیاره محل سکونت چوبین را اشغال کرده و مادر چوبین نیز در چنگال او اسیر است. چوبین به زمین آمده و به دنبال مادرش است. روی مچ دست چوبین وسیله‌ای مثل ساعت مچی است که امواجی را دریافت کرده و نیرویی فراطبیعی به چوبین می‌دهد.

Behnam بازدید : 3605 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود کارتون

آنت دختر نوجوانی است که برادری کوچک به نام دنی دارد. آنها با پدرشان در مزرعه ای در دامنه های آلپ زندگی می کنند و مادرشان بعد از به دنیا آوردن دنی کوچولو می میرد.در همسایگی آنها لوسین با خانواده اش زندگی می کند که با آنت خیلی صمیمی است، تا اینکه طی حادثه ای دلخراش دنی کوچولو از پرتگاهی می افتد و فلج می شود.

 

دانلود کارتون بسیار زیبا و خاطره انگیز بچه های کوه آلپ در 46 قسمت با لینک مستقیم،برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید

Behnam بازدید : 3686 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود کارتون

پسر شجاع نام یک سریال کارتونی ژاپنی است. این سریال محصول استودیو Knack در بین سالهای ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۸ است. پسر شجاع در اوایل دهه شصت خورشیدی توسط شبکه اول تلویزیون ایران به فارسی دوبله و پس از آن چندین بار از این شبکه پخش شد. استقبال از این کارتون در آن زمان به حدی بود که روزنامه اطلاعات نیز مقالهای را به آن اختصاص داد.


پسر شجاع یک سریال اپیزودیک بود و هر قسمت آن یک داستان داشت. داستانهای این کارتون در یک جنگل رخ میدهد و شخصیت اصلی ان یک بچه سمور به نام پسر شجاع است.
شخصیتهای این سریال به رسم کارتونهای ان زمان به دو گروه مثبت و منفی تقسیم میشدند. یه جز پسر شجاع، شخصیتهای زیر شخصیت مثبت این سریال بودند:

  • پدر پسر شجاع
  • خانوم کوچولو
  • خرس مهربون
  • دکتر

در کنار اینها سه شخصیت منفی زیر هم حضور داشتند:

  • شیپورچی
  • خرس قهوهای
  • روباه مکار

همانطور که مشاهده میشود نام گذاری شخصیتهای این سریال در نسخه فارسی آن بطور واضحی با توجه به فرهنگ فارسی زبانان انجام شدهاست.

Behnam بازدید : 6372 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود کارتون

کارتون سفرهای علمی از سری کارتون های قدیمی و به یادماندنی کودکانه می باشد که ماجرای بچه های یک کلاس است و همراه با معلم خود با یک اتوبوس زرد رنگ به سفرهای علمی می روند و با زندگی جانوران محیط زیست آشنا می شوند ! کارتون سفرهای علمی یکی از کارتون های آموزشی می باشد که در قالب تصویر به کودکان مباحث علمی را آموزش می دهد و در آخر هر قسمت گزیده ای از این مسائل آموزشی را مطرح می کند!

 

دانلود کارتون بسیار زیبای سفرهای علمی بصورت دوبله و با کیفیت خوب،برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید

 

Behnam بازدید : 2933 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود کارتون

کارتون بسیار زیبا و بیاد ماندنی سندباد به یاد آور خاطرات دوران کودکی ما . داستان کارتون سندباد برداشتی از هزار و یکشب که در اصل ایرانیه ولی چون ماجراهاش توی بغداده (اون زمانها بغداد جزو ایران بوده) با نام “شبهای عربی ” مشهوره . همانطور که بخاطر دارید سندباد پسری بود که بدنبال ماجراجویی میرفت و ما از دیدن داستان های زیبای آن لذت میبردیم .

 

برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید

 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟