loading...
دانلود کارتون
Behnam بازدید : 3614 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

جیمبو و جت ست یا جیمبو یک سریال کارتونی بریتانیایی هست که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد. کارگردان این سریال کارتونی کیت لرنر می‌باشد.

دانلود کارتون جیمبو با لینک مستقیم در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 3671 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

کارآگاه گجـِت ‏ نام یک سریال کارتونی است که به طور مشترک توسط کشورهای فرانسه، کانادا، آمریکا، ژاپن و تایوان تهیه شد. داستان این مجموعه کارتون درباره یک کارآگاه فراموشکار حواس‌پرت و شلخته به نام «کارآگاه گجت» است. این کارآگاه یک انسان است که مانند رباتها ابزارک‌های عجیب و غریبی در بدن او کار گذاشته شده و می‌تواند از آنها کمک بگیرد.

دانلود کارتون کارگاه گجت با لینک مستقیم در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 4225 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

لاک‌پشت‌های نینج همچنین لاک‌پشت‌های قهرمان داستانی درباره ۴ لاک‌پشت جهش‌یافته انسان‌گون است که نینجوتسو را از یک موش  که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند. این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب کمیک استریپ نوشته کوین ایستمن و پیتر لایرد آفریده شد و بعداً از روی آن چندین مجموعه پویانمایی، فیلم، بازی رایانه‎ای، اسباب‌بازی و دیگر محصولات ساخته‌شد.

دانلود کارتون لاک پشت های نینجا با لینک مستقیم در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 4025 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

  «بابا لنگ‌دراز من» که با نام «بابا لنگ‌دراز» نیز شناخته می‌شود یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۹۰ بر مبنای بابا لنگ‌دراز جین وبستر ساخته شده است. بابا لنگ‌دراز در سال ۱۹۹۰ جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آژانس فعالیت‌های فرهنگی کودکان ژاپن دریافت کرده‌است.

دانلود این کارتون با لینک مستقیم در36 قسمت در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 4688 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

این پویانمایی بر اساس زندگی توکوکاوا میتسوکونی (۱۶۲۸-۱۷۰۱) ملقب به «میتوکومون» ‏ ساخته شده‌است. (نام میتوکومون در دوبله فارسی به «میتی کومون» دگرگون شد.) وی یکی از شخصیت‌های محبوب تاریخ ژاپن است و از او به عنوان فردی شوخ‌طبع و خوش‌مشرب، و یک پزشک و غذاشناس خبره یاد شده‌است. میتوکومون در دوره ادو، ۳۰ سال حاکم شهر میتو بود و به داشتن دلیل صداقت و عدالت و همچنین مورد اعتماد بودن از طرف حاکم بزرگ یکی از افرادی بود که برای نظارت بر کار حاکمان نواحی فرستاده می‌شد. میتو کومون به دلیل نداشتن دانش و توان رزم، در سفرهایش دو محافظ به نام‌های «ساساکی سوکه سابورو» و «آشوسی کاکانوشین کاکوسان» را همراه خود می‌برد. بنابراین شخصیت‌های «تسوکه» (ساساکی سوکه سابورو) و «کایکو» (آشوسی کاکانوشین کاکوسان) در این فیلم وجود خارجی داشته‌اند، اما «سگارو» و «زمبه» خیالی هستند

دانلود در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 5983 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

بلیک و مورتیمر یک سری کمیک استریپ بلژیکی است که ابتدا توسط ادگار جاکوبز در سال ۱۹۴۶ در مجله‌های بلژیکی چاپ شد و موردتوجه قرار گرفت.

شخصیت اول این داستان‌ها فیلیپ مورتیمر (دانشمند بریتانیایی) و فرانسیس بلیک (جاسوس ام‌آی۵) است. ضدقهرمان داستان هم فردی به نام اولریک است.

دانلود در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 2540 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

رویای پیر مرد ۷۸ ساله بادکنک فروش – "کارل فردریکسِن" – به تحقق می پیوندد. او هزاران بادکنک را به خانهٔ خودش وصل می‌کند و عازم "آبشار بهشت" در آمریکای جنوبی می شود. پسر بچه ای خوش بین به نام "راسل" به طور اتفاقی با "فردریکسِن" همسفر می شود. در این سفر پر ماجرا یک سگ – "داگ" - و یک پرندهٔ کمیاب – "نوک دراز" – با آنها همراه می شوند. در آمریکای جنوبی "فردریکسن" قهرمان دوران کودکی خود – "چارلز مانتس" – را ملاقات می‌کند و مشکلات و ماجراهای زیادی...

دانلود در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 2883 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

داستان این اثر، برگرفته از چندین اثر هنری معروف از قصه‌های پیامبران گرفته تا نمایش نامه‌های ویلیام شکسپیر است. شیری به نام اسکار که در صدد پادشاهی جنگل است (که این سمت به برادرش موفاسا رسیده و در آینده به پسر موفاسا، سیمبا می‌رسد) او موفاسا را می‌کشد و برادرزاده‌اش سیمبا را فراری می‌دهد و سیمبا در آینده بزرگ می‌شود و می‌آید تا انتقام تاج و تختش و البته پدرش را از اسکار بگیرد.

دانلود در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 2576 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

شخصیت‌های اسمورف همگی آبی‌رنگ و شلوارک سفید که کفششان نیز هست و دم کروی که از شلوار بیرون زده و کلاه سفید و بالاتنه لخت شناخته می‌شوند.البته در بعضی از آنها رنگ لباس یا نحوه استفاده از کلاه و یا ریش و مو تفاوت است. که سرگروه آنها اسمورف پدر هست که معمولا با شلوار و کلاه قرمز دیده می شود. و مابقی شخصیت‌ها حرفه و صفتشان در انتهای اسمشان آورده میشود مثلا اسمورف نجار، اسمورف نانوا و....

دانلود در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 4049 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟