loading...
دانلود کارتون
Behnam بازدید : 3604 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

این کارتون داستان خانواده‌ای اهل برن است. پدر خانواده یک پزشک می‌باشد و به دنبال دعوت دوست انگلیسی خود تصمیم به حرکت به سمت استرالیا می‌گیرد. در راه این سفر دریایی بعلت طوفانی شدن و غرق شدن کشتی انها خود را به یک جزیره متروکه میرسانند و باتوجه به امکانات کم خود می‌توانند از حداقل امکانات به بی نیازی برسند.

دانلود کارتون خانواده دکتر ارنست با لینک مستقیم در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 5541 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

داستان این مجموعه از این قرار است که گالیور به همراه سگش «تگ» به دنبال پدرش می‌گردد. در این بین آنان به شهر لی لی پوت می‌رسند. ساکنان این شهر تنها چند سانتی‌متر بلندی قد دارند. گالیور و سگش در ابتدا به وسیلهٔ ساکنان این شهر دستگیر می‌شوند اما بعدا تبدیل به دوستان خوبی می‌گردند و گالیور با کمک آنها به جستجوی پدرش و همچنین گنجی که نقشه‌اش را پدرش به او داده بود ادامه می‌دهد. در این راه کاپیتان لیچ به عنوان نقش منفی داستان همواره سعی در دزدیدن نقشه دارد.

دانلود کارتون سفرهای گالیور در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 4371 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

شخصیت اصلی این کارتون یک گوریل ۴۰ فوتی است که عاشق انگور است. این شخصیت بعد از هر صحبتی که می‌کند کلمهٔ انگوری را دو بار تکرار می‌کند. او همراه یک سگ به نام بیگلی بیگلی و روی سقف ماشین او به کشورهای مختلف جهان سفر می‌کند و در این سفر با ماجراهای مختلفی رو برو می‌شود.

دانلود کارتون گوریل انگوری با لینک مستقیم در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 5689 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

تاکنون فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی، انیمیشین‌ها (مانند هایدی، دختر آلپ) و بازی‌های ویدیویی زیادی بر پایه داستان هایدی ساخته شده‌اند. همچنین یک منطقه توریسیتی در سوئیس به نام هایدی‌لند نام‌گذاری شده‌است.

دانلود کارتون هایدی با لینک مستقیم در ادامه مطلب

Behnam بازدید : 2797 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

WWW.DOWNTOONS.IR

این کارتون در ۵ اکتبر سال ۱۹۹۸به صورت مجموعه تلویزیونی در آمریکا پخش شد، گربه سگ داستان دوبرادر به هم چسبیده (گربه و سگ) است که دارای دو بعد هوشیاری و عاطفی هستند. گربه سگ از والدین خود که یک قورباغه و یک موجود پاگنده بودند توسط گردباد جدا شدند. مکان زندگی گربه سگ در خانه‌ای در حومه نیربورگ است. خانه گربه سگ نیمی به شکل ماهی و نیمی به شکل استخوان است و در این خانه با وینزلو (موش) زندگی می‌کنند.

دانلود کارتون گربه سگ با لینک مستقیم در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟